.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدفمند شدن يارانه‌ها ‌در كميسيون تلفيق رو به اتمام است

رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: هدفمند شدن يارانه‌ها در طرح تحول اقتصادي در كميسيون تلفيق رو به اتمام است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، رضا عبداللهي در حاشيه سفر خود به گيلان با اشاره به وضعيت اعتبارات عمراني افزود: امسال حدود 28 هزار ميليارد تومان اعتبار عمراني براي پروژه‌ها و كارهاي بزرگ ملي استاني كشور اختصاص داديم كه اميدواريم تخصيص يافته و به استان‌ها پرداخت شود تا شاهد پيشرفت كارها و سرعت در اجراي پروژه‌ها باشيم.
وي حداكثر عمر اجراي پروژه‌هاي عمراني در كشور را 10 سال عنوان كرد و اظهار داشت: از آنجا كه تعداد پروژه‌ها را زياد مي‌گيريم منابع كفاف نمي‌دهد و اين امر سبب طولاني شدن عمر اجراي پروژه‌ها مي‌شود.
عبداللهي ادامه داد: لازم است كه درباره پروژه‌ها اولويت‌بندي كرده و طرح‌هاي ضروري را در راس كارها قرار دهيم و پروژه‌هايي كه اجراي آنها چندان ضرورت ندارد كاهش يابد.
وي اجراي اصل 44 قانون اساسي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: قانون اصل 44 در حال اجرا است و بايد كارها را به بخش غير دولتي و خصوصي واگذار كنيم و با منابع كم كار بيشتر انجام دهيم.
رئيس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي درباره وضعيت طرح تحول اقتصادي خاطرنشان كرد: بررسي بحث هدفمند شدن يارانه‌ها در طرح تحول اقتصادي در كميسيون تلفيق رو به اتمام است و اميدواريم حداكثر تا يك يا 5/1 ماه آينده اين لايحه در صحن مجلس مورد بررسي قرار گيرد تا به تصويب برسد.
عبداللهي هدفمند شدن يارانه‌ها را اقدام خوب و مثبت ذكر كرد و افزود: اين طرح مي تواند سبب تحول خوب در اقتصاد كشور شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.548 seconds.